2008-01-23

På resa... stopp 5.2

Så fick jag äntligen träffa Batty Catty's senaste nytillskott: tvåbeningen Ylva. Och hon är den allra sötaste karamell som man kan tänka sig.

Det vill till att hålla henne vaken på dagen (hon hade vänt lite på dygnet så stackars mamma fick inte sova så mycket). Det löste vi med att byta kläder då och då. Här iförd en underbart söt röd klänning med vita prickar på och volanger. Kan man bli sötare!?

Nästa dags outfit var i en svart body med rött och vitt mönster, till det röda byxor som inte syns på denna bilden, men ett lite drömmande uttryck fick hon i alla fall till. Kinderna är så goa att man bara vill pussa på dem!

Hon klär också fint i rosa och brunt, dekorerat med små hjärtan. Ylva duovinkar: Hej Hej!


Sista morgonen blir jag väckt av denna lilla solstråle :D Det skulle man ju vilja bli varje morgon, eller hur!?






Ellen och Ylva skjutsade mig till tunnelbanan och då passade jag ju på att ta de sista korten innan jag åkte vidare. Här en liten Ylva som fundersamt tittar ut genom bilfönstret.


Måhända var tåren på Ylvas kind för att jag skulle åka?! Själv var jag lite lessen i alla fall.

Tack snälla Ellen, Patric & Ylva med katter för att jag fick hälsa på er och mysa hos er!

Inga kommentarer: