2009-07-04

Denna för tillfället...


...utslagna sötnöt är ett riktigt yrväder. Hon är den som är först med att resa sig på alla fyra och hon vandrar bolådan runt samtidigt som hon skriker för att inte tappa bort sig. När jag gick och la mig igår tyckte hon att nu var det dags att utforska världen utanför. Hon klättrade snabbt uppför lådväggen och ramlade ner i min hand. Vilken tur att hon valde att klättra ur när jag var i när heten!
Bubblan har blivit lite trött på hennes konstanta vandrande och pipande att hon testat olika uppfostrings metoder på henne idag, men inget hjälper. Hon väcker upp alla syskon och sen far de runt som en skock yra höns i bolådan innan Bubblan lyckas lugna ner gänget igen.
Jag fick vika ner kantklädseln så att de inte får nått grepp och kan klättra ur lådan. Hoppas att det dröjer en vecka till innan vi måste sätta upp hagen. Hade hoppats få igång en webcam denna gång också men det strular så jag vet inte om vi lyckas med det.

Inga kommentarer: